Seurakuntavaalien banneri

Valitsijayhdistykset Joroisten seurakunnan seurakuntavaaleissa 2022

Joroisten seurakunnan seurakuntavaaleihin on määräaikaan mennessä jätetty kolmen valitsijayhdistyksen listat. Nämä valitsijayhdistykset ovat:

Ankkurit

Ankkurit on poliittisesti sitoutumaton ryhmä, jolle oma seurakunta ja sen asioiden hoitaminen on tärkeää. Ankkurien unelmana on, että Joroisten seurakunta voisi olla kohtaamispaikkana antamassa ihmisten elämään uskon, toivon ja rakkauden näkökulmia.

yhteyshenkilö Kirsi Warpula, 040 835 4816, kirsi.warpula@myrskylyhty.fi

Kirkonväen Demarit

Kirkonväen Demarit kutsuu kirkkoon kuuluvia jäseniämme ja kannattajiamme mukaan vaikuttamaan kirkon työhön sekä paikallisesti että laajemmin kirkon piirissä. Tule mukaan rakentamaan oikeudenmukaista ja solidaarista kirkkoa!

yhteyshenkilö Sari Juutilainen, 040 701 9281

Kotikirkkomme

Valitsijayhdistys Kotikirkkomme on avoin ja helposti lähestyttävä ryhmä, joka toimii jokaisen jäsenen hyväksi. Kohtaamalla, kuuntelemalla ja vaikuttamalla voit luottamushenkilönä osallistua lähellä olevien asioiden hoitamiseen. Tavoitteena on, että seurakuntamme ja oma kirkkomme pysyisivät itsenäisinä vielä tulevillekin sukupolville. Tule ehdokkaaksi suunnittelemaan ja toteuttamaan yhteistä tulevaisuutta, toivoa unohtamatta.

yhteyshenkilö Riitta Haavisto-Intke, 0400 207 573