Merkkipäivämuistamiset

Seurakunta muistaa kaikkia alle 10-vuotiaita lapsia syntymäpäiväkortilla.

4-vuotiaat kutsutaan vuosittain yhteisille synttäreille Mikkelinpäivänä. 10-vuotiaiden 10-synttäreitä vietetään myös vuosittain.

Seurakunta kutsuu 70- ja 80-vuotiaita seurakunnan jäseniä vuosittain ikäryhmäsyntymäpäiville. 90 ja 100 vuotta täyttäviin ollaan yhteydessä ja sovitaan mahdollisesta onnittelukäynnistä. 91-99-vuotiaat saavat onnittelukirjeen kotiin. Onnittelukirjeessä kerrotaan mahdollisuudesta kotikäyntiin päivänsankarin tai läheisten toivomana ajankohtana.

Mikäli et pääse seurakunnan järjestämään yhteiseen juhlaan, voit ottaa yhteyttä seurakuntaan ja pyytää työntekijää tervehdyskäynnille merkkipäivän tienoilla. Voit olla yhteydessä suoraan toivomaasi työntekijään tai kirkkoherranvirastoon. Tarvittaessa yhteyttä voi puolestasi ottaa myös omainen tai esimerkiksi kotiavustaja.

Onnittelukäyntejä tehdään pyynnöstä kaiken ikäisten seurakuntalaisten luo.