Perhejuhlat ja hautajaiset

Perhejuhlat voivat olla ilon tai surun juhlia. Ne ovat aina tietynlaisia käännekohtia elämässä ja vaikuttavat aina jollain tavoin elämään arjen keskellä. Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja näin myötäelää ilossa ja surussa.

Ristiäisiä, häitä, hautajaisia ja kodin siunaamista suunniteltaessa ota yhteys kirkkoherranvirastoon, p. 040 531 9707 tai joroisten.seurakunta@evl.fi.
Kirkkoherranvirasto palvelee ma-ke klo 9-12, suljettu torstaisin ja perjantaisin.

Tilojen varaaminen

Seurakunnan kirkkosaleja ja muita juhlatiloja on mahdollisuus varata kirkollisia perhejuhlia sekä esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia ja sukujuhlia varten. Tilojen varaamisesta ja maksullisuudesta voi kysyä lisää kirkkoherranvirastosta.