Talouspäällikkö
Joroisten seurakunta

Tule meille talouspäälliköksi!

Joroisten seurakunnassa avautuu talouspäällikön virka 1.7.2024 alkaen.

Viran kelpoisuusehtona on ammattikorkeakoulututkinto tai muu vastaava virkaan soveltuva tutkinto ja riittävä perehtyneisyys talouteen, sekä seurakuntahallinnon tuntemus.

Talouspäällikön tehtävänä on johtaa ja valvoa seurakunnan taloutta, sekä toimia kiinteistö- ja hautausmaatyöntekijöiden esimiehenä, sekä toimia palkka-asiamiehenä ja työsuojelupäällikkönä. Pääasiallisiin tehtäviin kuuluvat talousarviosta ja tilinpäätöksestä vastaaminen, palkka- ja henkilöstöhallinto, hautaustoimeen ja kiinteistöjen ylläpitoon kuuluvien tehtävien hoitaminen, valmistelu-, esittely-, sihteeri- ja toimeenpanotehtävät hallintoelimissä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kirkon tehtävän ja seurakuntatyön tuntemusta.
Viran palkkaus määräytyy kirkon ylimmän johdon palkkausjärjestelmän J 10 -hinnoitteluryhmän mukaisesti. Virkaan valittavan tulee olla Suomen ev.lut. kirkon jäsen ja hänen tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään. Lisäksi valittavalla tulee olla oma auto käytössään. Koeaika on kuusi (6) kuukautta.

Seurakunta tarjoaa valitulle työpaikan mukavassa työyhteisössä, E-passi-edun, mahdollisuuden koulutukseen työn ohessa sekä työterveyshuollon. Etätyö talouspäällikön tehtävässä ei pääasiassa ole mahdollista.

Hakemukset, CV ja videoesittely on osoitettava Joroisten seurakunnan kirkkoneuvostolle pe 24.5.2024 klo 12 mennessä osoitteeseen Joroisten seurakunta, Joroistentie 3A, 79600 Joroinen tai sähköpostitse anu.ylitolonen@evl.fi. Hakijoita pyydetään varautumaan haastatteluun ti 28.5.2024 paikan päällä Joroisissa. Kirkkoneuvosto tekee valinnan 28.5.2024.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Anu Ylitolonen puh. 040 836 9571 sekä vt. talouspäällikkö Suvi Soininen puh. 040 849 5776.