Apua ja tukea

Vaikeiden asioiden kanssa ei ole hyvä jäädä yksin, vaan niistä on tärkeää puhua jonkun kanssa. Yhteistyössä diakoniatyöntekijän, papin tai muun seurakunnan työntekijän kanssa voi löytyä elämälle uusi, valoisampi suunta. Myös Palveleva puhelin ja -netti ovat käytettävissäsi.

Keskusteluapua tai taloudellista tukea?

Onko elämän langat solmussa? Etkö tiedä, kuinka selvitä seuraavista laskuista? Painaako mieltäsi huoli tai murhe?

Seurakunnan diakoniatyö on apunasi silloin, kun hätä on suuri. Tutustu Joroisten seurakunnan diakoniatyöhön tästä.

Parisuhde solmussa?

Parisuhteen pienten ja suurten kysymysten kanssa ei kenenkään tarvitse jäädä yksin. Kirkon perheneuvonta auttaa pareja, jotka haluavat selvittää suhteensa kysymyksiä. Lisää kirkon perheneuvonnasta voit lukea täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.